به گزارش پایگاه خبری نشان :

پلیس آگاهی شهرستان قدس،از کشف جنازه تازه دامادی خبر داد،که پس از گذشت 9سال در زیر زمین خانه قاتل مدفون شده بود.

به گزارش رکنا ،سرهنگ شاهپور فلاحی،فرمانده انتظامی شهرستان قدس از وقوع یک‌فقره قتل،که در9سال پیش در این شهرستان بوقوع پیوسته بود خبر داد و‌اظهار داشت:مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از کسب خبر ذکر شده،بلافاصلع تحقیقات گسترده ای را در این زمینه آغاز کردند.

این مقام انتظامی در ادامه مطلب تصریح کرد:ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات گسترده دریافتند مقتول در زیر زمین خانه قاتل مدفون می باشد که با هماهنگی دستگاه قضائی و تلاش های ماموران آتش نشانی و ... اقدام به شکافتن کف زیر زمین نموده و جنازه را که به طرز ماهرانه با نایلون چند لایه مومیایی شده تا بوی تعفن مانع از افشای قتل گردد ، را کشف کردند.

وی، با بیان اینکه جنازه کشف شده مربوط به داماد خانواده بوده، تصریح کرد:مقتول که جوانسال بوده و مدت زیادی نیز از ازدواجش نگذشته، پس از بروز اختلافاتی خانوادگی با طناب خفه شده و به جهت جلوگیری از افشای جنایت توسط قاتل در زیر زمین خانه مدفون که بلافاصله پس از کشف جسد ،مظنون دستگیر و در بازجوئی فنی و پلیسی به جنایت خود اعتراف نمود.

سرهنگ فلاحی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای پرده گشودن از جرائم و جنایات تلاش نموده و گذر زمان مانع از پیگیری پرونده ها نشده و مجرمان باید بدانند به طور حتم جزای اعمال مجرمانه خود را خواهند دید و اقدامات مجرمانه و هنجار شکنانه از دید تیز پلیس پوشیده نخواهد ماند./ رکنا