به گزارش پایگاه خبری نشان :

شهروز ابراهیمی متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر است. دانشجوی انصرافی لیسانس رشته تئاتر است، دوبرادر دوقلو دارد می گوید به شدت وابسته به مادرش است و به اصطلاح بچه ننه می باشد، او به شدت بی حاشیه است و اغلب در خانه اش می باشد.

OXLkk7svYjkj
 

ازدواج شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. وابستگی های شدید او به مادرش بارها سوژه ی داغ رسانه ها شده است تا علتی برای عدم ازدواج او بیاورند.

علاقه شهروز ابراهیمی تا ورود به تئاتر

شهروز ابراهیمی از دوران نوجوانی هنگامی که در مقطع راهنمایی تحصیل می کرده به بازیگری علاقه مند شد و در دوران دبیرستان توسط پدرش به گروه تئاتر ارتش معرفی شد و از آنجا با بازیگران حرفه ای مشغول بکار شد

دستیار تا کلاس بازیگری شهروز ابراهیمی

سال ۱۳۷۷ به عنوان دستیار تهیه با مرحوم رضا صفدری در برنامه شب های تابستان کار کردم و بعد دستیار قاسم جعفری در سریال کاشانه شدم، خواستم بازیگری را از زاویه دیگر ببینم بعد به کلاسهای بازیگری هنرستان صدا و سیما رفتم و زیر نظر استاد علی چراغی و مرحوم رضا خندان آموزش دیدم.

اولین تجربه های شهروز ابراهیمی

اولین کارسینمایی من فیلم بازی آخر به کارگردانی همایون اسعدی در سال ۱۳۷۸ بود. فیلم سینمایی تیک، شبهای تهران و مجموعه های پیدا و پنهان به کارگردانی حمید لبخنده و اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی و مجموعه ملاصدرا به کارگردانی حسن فتحی از کارهای بازی من است

شغل دوم شهروز ابراهیمی

دوست دارم در مسیر بازیگری ثابت قدم باشم و می دانم ممکن است از نظر معاش و درآمد به مشکل بربخورم بنابراین دوست دارم شغل دیگری در کنار بازیگری داشته باشم. مثلا خیلی دوست دارم یک کافه داشته باشم اما هنوز سرمایه چنین کاری را ندارم.

تجربه مجری گری شهروز ابراهیمی

با علاقه بسیاری کار اجرا را در شبکه جام جم آغاز کردم دوستان و همکاران شاهد هستند که اگر تایم اجرا ساعت ۸ شب بود، من از ۵ بعدازظهر در استودیو حضور داشتم. این برنامه به شدت مورد توجه مردم داخل و خارج از ایران قرار گرفت و مخاطبان بسیاری داشتیم. مخاطبانی از هر قشر و با هر نگاه سیاسی برنامه ما را تماشا می کردند و با تماس های تلفنی از متولیان برنامه تشکر می کردند.