به گزارش پایگاه خبری نشان :

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری فردی شرور که اقدام به عربده کشی، قدرت نمایی با سلاح گرم و تخریب شیشه های یک واحد صنفی قهوه خانه و شیشه خودروها در حوالی محله یافت اباد تهران کرده بود خبر داد.

سرهنگ "سعید راستی" در تشریح این خبر گفت: این فرد در هفته گذشته در حالتی غیرعادی ضمن عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح گرم، اقدام به ایجاد درگیری و تخریب یک قهوه خانه کرده وپس از آن نیز اقدام به شکستن شیشه و خسارت به خودروها با استفاده از شی نوک تیز کرده بود.

وی افزود: پس از اطلاع ماموران از وقوع این حادثه و اعزام به محل مورد نظر، در تحقیقات دریافتند که متهم مورد نظرش شیشه ‌های یک واحد صنفی قهوه خانه و تعداد 5 دستگاه خودرو را از ناحیه شیشه های جلو و بغل تخریب و بلافاصه از فرصت استفاده نموده و از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی افزود: سرانجام با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی، روز گذشته شانزدهم آبان ماه، مخفیگاه متهم در حوالی نازی آباد شناسایی و مأموران موفق شدند طی یک عملیات پلیسی و در حالی که متهم اقدام به فرار کرده بود با شلیک چند تیر هوائی وی را دستگیرکردند و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت،با اشاره به اینکه کارشناسان میزان خسارات وارده به واحد صنفی و خودروهای تخریب شده را حدود 500 میلیون ریال براورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهم از اراذل‌‌ و اوباش سطح یک ودارای سوابق شرارتی متعدد است که در بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف کرد.

وی بیان داشت: این فرد شرور پس از انجام تحقیقات تخصصی و اعتراف به ارتکاب جرم، با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق با قرار صادره روانه زندان شد.

فارس