به گزارش پایگاه خبری نشان :

رئیس پلیس فتای فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به " هک ۱۶هزار حساب بانکی توسط نوجوانی ۱۶ساله" گفت: براساس تحقیقات این هکر نوجوان زندگی لاکچری با سرقت از حساب مردم داشت.

با پیشرفت و توسعه بسترهای الکترونیک و به‌ویژه فضای مجازی به‌سبب رها بودن و بعضاً عدم ساماندهی شاهد وقوع جرایم الکترونیکی و در بستر فضای مجازی هستیم که بعضاً بخشی عمده از مردم را درگیر یک پرونده کلاهبرداری ، سرقت، توهین و هتک حیثیت و... می‌کند.

کار عجیب پسر 16 ساله با 16 هزار ایرانی

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان مرکزی در نخستین دوره این نشست خبری به تشریح زوایای پرونده‌ای پرداخت که رکن اصلی جرم آن نوجوانی 16ساله در یکی از استان‌های همجوار استان مرکزی بود که با استفاده از تجهیزات پیشرفته توانسته بود 16هزار حساب بانکی مردم را هک کند.

آنقی راجع به جزئیات این پرونده ابراز کرد: در بررسی و پیگیری به فردی در استان همجوار رسیدیم که با مشارکت شخصی 16هزار حساب را هک کرده بود و در اعترافات خود اعلام می‌کرد به حساب و موجودی بانکی همه 16هزار قربانی دسترسی داشته و هیچ‌گاه بی‌پولی نکشیده است.

ماجرای هک ۱۶هزار حساب بانکی توسط نوجوان ۱۶ساله چه بود؟ زندگی لاکچری با سرقت از حساب مردم 

وی خاطرنشان کرد: نکته عجیب اما خریدها و زندگی لاکچری این فرد با پول مردم و حساب‌های مردم بود که با پول مردم اقدام به خرید منزلی در یکی از نقاط خوب تهران، تا خرید یک قلاده سگ به‌ارزش 300میلیون ریال کرده بود.