به گزارش پایگاه خبری نشان :

قیمت پیاز امروز در تهران از اهمیت مهمی برخوردار است چراکه تهران یک جمعیت ۱۵ میلونی است که بخش عمده ای از پیاز در این استان عرضه می شود و این مسئله بسیار مهمی است.علت افزایش قیمت پیاز، تغییر فصل است. قیمت پیاز به روز است و از دلایل ان نیز به دلیل تر بودن محصول است که باید در یک زمان مناسب به فروش برود قیمت پیاز مانند بسیاری از محصولات  تابع عرضه و تقاضا است و هر چه قدر تقاضا برای یک محصول زیاد باشد و خواهان داشته باشد قیمت پیاز بالا می رود در چند سال اخیر قیمت پیاز قرمز به بالاترین حالت خود رسیده و قیمت روز پیاز زرد برای استفاده در بازار های داخلی و صادراتی از واجبات است

 

قیمت پیاز

 

خوردن پیاز و خواص بینظری که برای بدن و سلامتی دارد بر هچیکس پوشیده نیست. همه ما درباره فواید ضد باکتریایی و ضدعفونی کنندگی آن خبر داریم اما آیا این همه ماجرا درباره پیاز است؟ پیاز به اندازه خواصی که دارد می تواند برای بدن شما ضرر هم داشته باشد. تصمیم با خود شما است که به خوردن آن ادامه بدهید و یا خوردن آن را ترک کنید.

پیاز دقیقا به همان علتی که برای بدن شما مفید است و باکتری ها را جذب خود می کند و محیط را ضد عفونی می کند به بدن شما آسیب می رساند.

پیاز برش خورده و مانده در یخچال را مصرف نکنید چرا که موجب عفونت بدن می شود. پیازی که به صورت پوست کنده و برش خورده در محیط خانه و یا یخچال قرار داشته باشد می تواند یک منبع آلودگی قوی باشد.

پیاز برش خورده می تواند میکروب ها را به خود جذب کند. پیازی که باز شده باشد در هر محیطی که قرار بگیرد می تواند تمامی میکروب های محیط را به خود جذب کند . در نتیجه می توانید پیاز را در یخچال قرار دهید تا آلودگی های محیط را به خود جذب کند و ضدعفونی کند. اما به یاد داشته باشید نباید این پیاز را مورد مصرف خود قرار دهید.

این هشدار را به شما می دهیم که خوردن این پیاز می تواند موجب عفونت چشم، روده، و معده می شود./سایت طلا