به گزارش پایگاه خبری نشان :

احسان 19 ماه دارد و در خانواده‌ای کارگر در گوشه ای از تهران بزرگ به همراه یک بیماری نادر در اندام تنفسی به دنیا آمده است.

احسان کوچک ما حدود یک سال است تحت حمایت موسسه نیکوکاران شریف است و تمام هزینه های درمانی از جمله هزینه های دارو و درمان و خرید دستگاه نبولایزر توسط بنیاد پوشش داده شد. پزشکان امید به بهبودی احسان با گذشت زمان و رشد کردن او داشتند .احسان رشد کرد اما هنوز با رنج نفس می‌کشید و علائمش پایدار مانده بود .

قریب به یک هفته‌ی پیش و بصورت ناگهانی ، کودک دچار حمله‌ی تنفسی ،کبودی و سرد شدن بدن می‌شود. پس از مراجعه‌ی والدینش به اورژانس ، پزشکان با کارگذاری یک تراک موقت در گلو، دستور به آماده سازی برای عمل جراحی فوری داده اند.

قدرت بلع، تنفس و صدای احسان با کارگزاری تراک که آن هم مدام باید با دستگاه نبولایزر مرطوب شود ، با مشکل مواجه شده است که در صورت عدم انجام جراحی کودک زیبای ما در مرحله ی نخست ، مشکل تنفسی او تشدید و با خطر مرگ رو به رو می شود.

این جراحی سه مرحله دارد و هزینه ی مرحله اول آن 30 میلیون تومان برآورد شده است . موفقیت در درمان این کودک معصوم جز با تلاش جمعی به دست نخواهد آمد .

در این مقطع از تمامی شما همراهان و حامیان و نیکوکاران درخواست می‌کنیم برای نجات احسان با ما هم قدم شوید و صدای این کودک را آزاد کنیم . حضور هر کس در این پویش به منزله یک نفس برای احسان است .فراموش نکنیم هر نفر یک نفس است، نفس احسان باشیم .

از طریق شماره حساب 5006277040 و شماره کارت 6104337893051183 می توانید در تامین هزینه های درمان این کودک مشارکت کنید ، همچنین تارنمای www.sharifngo.com در برگیرنده اطلاعات بیشتر درباره احسان و شماره تلفن 02153859100 در ساعات اداری پاسخگوی سؤالات احتمالی است .

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف" به شماره ثبت 33505 و شماره مجوز 25607/1302 از پلیس امنیت کشور و دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد ، یک مؤسسه امداد رسان مردم‌ نهاد است برابر اهداف منطبق با اساسنامه ، فرآیند خدمت رسانی به کودکان و خانواده های نیازمند به حمایت مادی و معنوی را با رعایت شئون ، عزت و کرامت انسانی به انجام می رساند

حجم ویدیو: 15.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58