به گزارش پایگاه خبری نشان :

فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت:یک مرد و 2 زن جوان به اتهام 15 فقره کلاهبرداری با ترفند خرید و فروش طلا و زعفران به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال دستگیر شدند.

علی اکبر کیانی فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه گفت: در پی گزارش کلاهبرداری با ترفند خرید و فروش گل زعفران و طلا دستورات ویژه برای بررسی موضوع به پلیس آگاهی شهرستان صادر شد.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی تربت حیدریه با تحقیقات اولیه و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، متهمان پرونده که یک مرد و زن جوان بودند را شناسایی کردند و تحت تعقیب قرار دادند.فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان ردزنی‌های اطلاعاتی را آغاز و متهمان را در خانه‌ای واقع در حاشیه شهر تربت حیدریه دستگیر کردند.

دستگیری  کلاهبرداران 3 میلیارد تومانی طلا و زعفران در تربت حیدریه

کیانی بیان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پرونده با معرفی زن ۳۴ ساله‌ای که همدستشان بوده اعتراف کردند وجوه دریافتی از شکات را تبدیل به ملک و ارز دیجیتال کرده و قصد داشتند از این راه سود سرشاری را کسب کنند.

او تصریح کرد: در پی این اعترافات، دیگر متهم پرونده نیز دستگیر شد و با دستورات مقام قضایی تحقیقات از این ۳ متهم که با ترفند خرید طلا و گل زعفران ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در حالی ادامه دارد که ۱۵ شاکی پرونده نیز شناسایی شده اند.

رکنا