به گزارش پایگاه خبری نشان :

پدیدار شدن اشکال عجیب در حمام خانه یک زن استرالیایی موجب بهت و حیرت او شد. این زن که هویتش مشخص نشده پس از ورود به داخل حمام، حباب‌های گِلی قهوه‌ای رنگی را دید که روی دیوار حمام ایجاد شده بودند.
این زن میانسال با تهیه تصاویری از این پدیده عجیب و انتشار آن در فیسبوک از کاربران خواست تا حل این معمای عجیب به او کمک کنند. او در این پست نوشت: «این‌ها چه چیزی هستند؟ من آن‌ها را در بالای دیوار حمام خانه ام پیدا کردم. چه کاری باید انجام دهم؟»

در تصاویری که او در فیسبوک منتشر کرده است هفت حباب گلی قهوه‌ای رنگ در بالای دیوار حمام دیده می‌شود. پست این زن با کامنت‌های عجیب برخی از کاربران همراه بود، تاجاییکه برخی از آن‌ها به این زن پیشنهاد دادند تا فورا خانه اش را بفروشد و این مکان را ترک کند.

اما در این میان برخی با اطالاعات خوبی که داشتند به این زن کمک کردند، از جمله یک کاربر زن در کامنتی نوشت که این اشکال عجیب در واقع نوعی لانه زنبوری گلی هستند. یکی دیگر از کاربران گفت آن‌ها را از روی دیوار بتراشد و به پایین و روی زمین منتقل کند. کاربر دیگر نوشت که نیز به سرویس کنترل آفات نیست چراکه آن‌ها لانه زنبور هستند.

باشگاه خبرنگاران