به گزارش پایگاه خبری نشان :

 به نقل از میرر، متهم " میسون سیسک" ۱۴ ساله ، ۳ خواهر و برادر ۶و۵ ساله و ۶ ماهه خود را به همراه پدر ومادر خوانده اش به قتل رساند.

بنا بر گزارش های پلیس آلاباما آمریکا متهم هنگامیکه متوجه می شود پدرش با زن دیگری ازدواج کرده و خواهران و برادرانش ناتنی هستند تمام اعضای خانواده اش را با شلیک گلوله به قتل رسانده و خود با اداره پلیس تماس گرفته و موضوع را گزارش داده است.

لازم به ذکر است که پدر میسون هنگامیکه او کوچک بوده با نامادری اش ازدواج کرده و در تمام این مدت وی تصور می کرده نامادری اش ، مادر واقعی اوست.

1261884.jpg

بنا به اظهارات پسر عموی قاتل یک هفته قبل از جنایت هولناک متهم یک گربه را مقابل پسر عمویش به آتش کشیده و در مدرسه نیز رفتار خشونت آمیزی داشته است.

1261883.jpg

به گفته سخنگوی پلیس "میسون"در زمان دستگیری ابراز پشیمانی نکرده و قربانیان را مستحق مرگ دانسته است . به گفته دادستان منطقه این قاتل نوجوان با توجه به سن کمش باید دوران محکومیت حبس ابد را برای قتل عام ۵ تن در زندان ایالتی آلاباما پشت سر بگذارد.

1261882.jpg

با توجه به شواهدو مدارک موجود پزشکان اعلام کردند که میسون در سلامت کامل عقلی بسر برده و با تصمیم قاطعانه اعضای خانواده اش را به قتل رسانده است./ایران