به گزارش پایگاه خبری نشان :

 باشگاه خبرنگاران جوان، پخش‌ زنده تلویزیونی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه است. از سوتی مجری، خبرنگار یا مهمان برنامه تا قرار گرفتن یک موجود زنده در مقابل کادر دوربین تلویزیون. از آنجایی که بیشتر این اتفاقات غیر قابل پیش بینی هستند بنابراین در لحظه وقوع این حوادث غیرمترقبه، خونسردی مجری یا گزارشگر بسیار مهم است.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک اتفاق جالب در هنگام پخش زنده یک گزارش تلویزیونی در هندوستان را به تصویر می‌کشد. در این اتفاق جالب افراد حاضر در محل گزارش اقدام به پوشاندن ماسک به صورت فرد مصاحبه شونده کردند. پس از آنکه فرد مصاحبه شونده به درخواست گزارشگر برای پوشیدن ماسک جواب منفی داد تعدادی از افرادی که در اطراف او حضور داشتند یک ماسک روی صورتش قرار دادند.

در ویدئوی منتشر شده گزارشگر در حال تهیه گزارش و صحبت با یک مرد محلی در حالی که جمعیت زیادی در اطراف او جمع شده اند دیده می‌شود. سپس گزارشگر با اشاره به شیوع کرونا در هند از این مرد می‌خواهد که ماسک بپوشد که با پاسخ منفی او مواجه می‌شود. در این لحظه یکی از افراد ماسکی را در مقابل صورت این مرد گرفته و چند نفر دیگر نیز در قرار دادن ماسک روی صورت وی کمک می‌کنند.

این اتفاق جالب روز سه شنبه و در گزارش زنده یکی از کانال‌های تلویزیونی هند از منطقه «بیهار» رخ داد. گفتنی است؛ تاکنون بیش از ۲۲۴ هزار نفر در منطقه بیهار هند به کرونا مبتلا شده اند که بیش از ۱۱۰۰ نفر از مبتلایان جان باخته اند.

حجم ویدیو: 1.90M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34