به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: در پی افزایش سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو از خودروهای پارک شده در کنار خیابان در محدوده میدان رسالت و محله نارمک، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پایگاه چهارم پلیس آگاهی مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان در تحقیقات میدانی مشخصات ظاهری متهمان را بدست آوردند، توضیح داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سارقان 2 مرد و یک زن می باشند که با همکاری یکدیگر سرقت ها را انجام می دهند.

رئیس پایگاه چهارم افزود: مشخصات ظاهری متهمان به کلانتری های سطح حوزه اعلام وگشت زنی های انتظامی افزایش یافت تا اینکه ماموران گشت کلانتری 127 نارمک ساعت 11 شب 16 مهر ماه به مردی که در حال پرسه زدن در بین خودروهای پارک در جنب مجتمع تجاری رسالت بود، مشکوک شدند.

دستگیری دزدان لوازم داخل خودرو در شرق تهران

وی با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهم یک دستگاه ضبط خودرو سرقتی کشف شد، عنوان کرد: ماموران کلانتری برای بررسی موضوع متهم را به کلانتری انتقال که در رصد های اطلاعاتی مشخص شد، متهم سابقه دار می باشد و مشخصات وی با سارقان تحت تعقیب پایگاه چهارم پلیس آگاهی مطابقت دارد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تصریح کرد: متهم به نام سامان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم قرار گرفت و در همان بازجوئی اولیه به 50 فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو اعتراف کرد.

وی افزود: سامان در بازجویی پلیسی اظهار داشت، سرقت ها را با همکاری دو تن از دوستانش به نام یزدان و سمیه انجام داده است که هیچگونه آدرس و مشخصات دیگری از همدستانش ندارد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه مخفیگاه متهمان در محدوده مجیدیه شناسایی شد، اضافه کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان متواری با هماهنگی های قضائی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و پس از انتقال به پایگاه چهارم به همدستی با سامان اعتراف کردند.

سرهنگ مجیدی افزود : تا کنون 47 تن از مال باخته ها شناسایی شده اند و هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.