به گزارش پایگاه خبری نشان :

بهاره رهنما با فیلم افعی وارد دنیای سینما شد. بهاره رهنما به تازگی با امیر خسرو عباسی ازدواج کرده است. بهاره رهنما یکی از بازیگران پرحاشیه است که تمام اقدامات او انعکاس بسیاری در فضای مجازی دارد. بهاره رهنما عکس جدیدی در فضای مجازی مجازی منتشر کرده است. بهاره رهنما گفت: از اینکه به او بگویند پیرزن است ناراحت نمی شود

بهاره رهنما

تقریبا تمام پست های بهاره رهنما با کامنت های بسیار زیادی مواجه می شود که در بسیاری از آنها مردم او را پیرزن خطاب می کنند و کار ما را برای انتشار برخی کامنت ها دشوار می کند اما او می گوید ناراحت نمی شود

واکنش بهاره رهنما در فضای مجازی

او در این ویدئو می گوید پیرزن جذابی است و هرچه پیرتر شود دوست داشتنی تر می شود. او می گوید خود زن موجود عاقلی است و وقتی هم که پیرتر شود فرزانه می شود.او شعاری تحت عنوان ” زنان مستقل شاد” دارد و نوعی سبک زندگی را برای همسالان خود تبلیغ می کند که کمتر دیده شده است.او چند روز پیش در کابین هواپیما هم از خودش عکس گرفت و در اینستاگرام منتشر کرد.

این بازیگر که پیشتر چهره ای فرهنگی داشت و در مجله چلچراغ می نوشت و به جبهه فرهنگی اصلاحطلبان نزدیک بود چند وقتی است فضایی جدید را تجربه می کند.او بیشتر در اینستاگرام به انتشار عکس های تجملاتی و یا تبلیغات می پردازد.

اولین تجربه بهاره رهنما به عنوان کارگردان یک فیلم بلند

عطر های خالی که اولین تجربه بهاره رهنما به عنوان کارگردان یک فیلم بلند محسوب می شود، به موضوع مشکلات بیماران ام اس می پردازد.

تاکنون فریبا نادری ، افسانه چهره آزاد و بهناز یادگاری که بازیگر تئاتر است، اولین بازیگرانی هستند که در عطر های خالی حضورشان قطعی شده است

استایل بهاره رهنما

بهاره رهنما

سابقه کارگردانی بهاره رهنما

بهاره رهنما پیش از این سریال دختران صفویه را کارگردانی کرده بود.

اما این سریال در میانه راه متوقف شد و این طور که گفته می شود، شخصیت های همان سریال در فیلم نامه عطر های خالی حضور دارند. صدایم کن مامان” در جشنواره های بین المللی مثل ریورساید حاضر شده بود

بهاره رهنما متولد  ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ در هزاوه از توابع استان مرکزی است. رهنما در رشته ادبیات نمایشی دارای مدرک لیسانس و در رشته حقوق قضایی دارای مدرک فوق لیسانس است.

بهاره رهنما دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.وی پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.جشن عروسی آن‌ها در منطقه ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد.

حواشی جنجالی در مورد بهاره رهنما

صحبت‌های بهاره رهنما در قسمتی از مجموعه «شام ایرانی» که گفته بود «دخترهای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمن و طرز فکرشون لر» با واکنش‌های زیادی موجه شد.رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد خواستار برخورد با وی شد.

داستان دعوای سیروان خسروی با بهاره رهنما به فروردین ماه سال ۱۳۹۷ بر می‌گردد.سیروان خسروی در یک پست اینستاگرامی، نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد. نوک پیکان انتقادات او هم نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند. او گفته بود:«مشمئزکننده‌تر از وضعیت اسفناک کشور، پُست‌های انتقادی سلبریتی‌هایی هستش که پارسال همین موقع در حال یارگیریِ بنفش بودن، قبل‌تر هم مشغول یارگیری سبز و امروز هم که منتقدند و فردا هم حامی رنگ مد روز و باب میل اکثریت خواهند بود.»

بهاره رهنما

بعد از آن، امیرمهدی ژوله به آن پست سیروان خسروی واکنش نشان داد، ولی در اتفاقی عجیب، اینستاگرام این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون هک شد. پس از هک صفحه امیرمهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد. او در چند توئیت نسبت به نظرهای سیروان خسروی، نقدهای جدی را بیان کرد و از مهم‌ترین نکات اشاره شده توسط بهاره رهنما هم این بود که سیروان خسروی را متهم به جلب توجه با بی‌ادبی کرده بود. در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، سیروان خسروی سکوت کرد، اما شایعاتی مبنی بر شکایت او از این بازیگر سینما و تلویزیون شنیده می‌شد.

حکم دادگاه در اردیبهشت ۹۹ به نفع سیروان خسروی صادر و خانم بازیگر به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد. اجرای این حکم به دلیل موقعیت اجتماعی رهنما و همچنین عدم سابقه او، دو سال به حالت تعلیق درآمده است. حکم صادره از سوی دادگاه تجدید نظر استان تهران است. به این ترتیب اگر بهاره رهنما در دو سال آینده مرتکب تخلف شود این حکم نیز خود به خود به اجرا در می‌آید، در غیر این صورت پس از دو سال محکومیت او بی اثر می‌شود.

در دی ۱۳۹۳ پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما از نادر فتوره‌چی به علت یادداشت‌هایش در فیسبوک که بهاره رهنما (همسر قاسم‌خانی در آن زمان) را به فرصت طلبی برای مطرح شدن متهم کرده بود، شکایت کردند.قاسم خانی یک یادداشت در رابطه با این شکایت در فضای مجازی قرار داد.فتوره‌چی پس از این شکایت دادگاهی شد، اما با قرار کفالت آزاد شد و درنهایت رهنما رضایت داد.

بهاره رهنما 

فیلم های سینمایی بهاره رهنما

1397 آقای آسانسور

1396 آینه بغل

1395هشتگ

1395 خوب، بد، جلف

1395 آس و پاس

1393 360 درجه

1392 طبقه حساس

1392 آشنایی با لیلا

1390 بچگیتو فراموش نکن

1390 خنده در باران

1389جرم

1389 زنان ونوسی، مردان مریخی

1389 زن ها شگفت انگیزند

1389 هرچی خدا بخواد

1389 ورود آقایان ممنوع

1388 عروسک

1388بعد از ظهر سگی سگی

1388پوپک و مش ماشاالله

1388سن پطرزبورگ

1388 ورود زنده ها ممنوع

1387چارچنگولی

1387    ده رقمی

1386توفیق اجباری

1386 دایره زنگی

1383شبانه

1381گاوخونی

1380نان و عشق و موتور 1000

1379بچه های بد

1376بادام های تلخ

1374 عاشقانه

1374غزال

1371افعی