به گزارش پایگاه خبری نشان :

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نهاوند گفت: سارقی که ۱۲ ساعت در کانال کولر گرفتار بود با تلاش آتش نشانی نهاوند از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

 اکبر مولوی مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نهاوند گفت: با همکاری پلیس، مرجع قضایی، آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نهاوند سارقی که به مدت ۱۲ ساعت در کانال کولر یک مجتمع آپارتمانی گیرکرده بود از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

مولوی افزود: این سارق نگون بخت به قصد سرقت با یک شگرد خاص از راه کانال کولر یکی از طبقات قصد ورود به منزلی را داشت ، اما از ساعت ۱۰ شب تا ۱۰ صبح در داخل کانال کولر به دام افتاد.

او با بیان اینکه صاحب خانه در منزل حضور نداشته است، بیان کرد: اگر یکی از همسایه ها صدای آه و ناله و کمک خواستن این سارق را نمی شنید، فرد سارق ممکن بود در کانال کولر جان بدهد اما یکی از همسایه ها بلافاصله بعد از اطلاع از این مساله پلیس و سازمان آتش نشانی را در جریان قرار داد.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نهاوند گفت: با تلاش یک ساعته و با حکم قانون و هماهنگی قفل واحد آپارتمان را شکستیم و سپس با بریدن کانال کولر سارق جوان را که پاهایش نای راه رفتن نداشت نجات و تحویل پلیس دادیم.

حجم ویدیو: 8.95M | مدت زمان ویدیو: 00:02:52