به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله سگ به یک کوسه در سواحل استرالیا را به تصویر می‌کشد. این سگ که متوجه نزدیک شدن کوسه به صاحبش در کنار ساحل شده بود بلافاصله برای دفاع از او به داخل آب پرید و به کوسه هجوم برد.

ویدئویی که منتشر شده است چگونگی حمله سگ به کوسه را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو کوسه در حالی که به ساحل نزدیک شده دیده می‌شود. لحظاتی بعد این سگ که نامش «تیلی» اعلام شده هنگامی که متوجه نزدیک شدن کوسه به صاحبش میشود فورا به داخل آب پریده و به کوسه حمله ور می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود که با حمله سگ، کوسه در آب ناپدید شده و محل را ترک می‌کند. در این ویدئو تیلی که با کنجکاوی در داخل آب به دنبال کوسه می‌گردد دیده می‌شود. این اتفاق در سواحل کوئینزلند شمالی رخ داد.

این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام مورد توچه کاربران قرار گرفت و بسیاری واکنش سریع این سگ شجاع در دفاع از صاحبش را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «وقتی یک شکارچی، توسط شکارچی دیگری شکار می‌شود. واکنش تیلی عالی بود.» کاربر دیگر نوشت: «تیلی، کارت عالی بود، خوش بحال صاحب تیلی که چنین سگ شجاعی دارد.»

حجم ویدیو: 0.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17