به گزارش پایگاه خبری نشان :

رسانه‌های مصر اولین ویدئوی منتشر شده از آپارتمان قاتل زنجیره‌ای که مرتکب قتل‌های عجیبی شده بود را در فضای مجازی منتشر کردند. در طول فیلم خانه جنایتکار در بولاق داکرور که با گذشت زمان به قبرستان تبدیل شده است را مشاهده می‌کنید. گفتنی است او قربانیان خود را کشته و در آپارتمان خود دفن می‌کرد.

الصفاح، این قاتل زنجیره‌ای، خواهر همسرش را کشته و او را در خانه‌اش دفن کرد و پس از چند ماه همسر خود را نیز کشته و او را در کنار خواهرش دفن کرد. سپس یکی از دوستان هم سن و سال خود را کشت و دفن کرد، سپس به اسکندریه سفر کرد. الصفاح نام دوست خود را که به قتل رسانده بود، جعل کرد و با نام او زندگی کرد. او بازهم دختر دیگری را عاشق خود کرده و دارایی او را به نام خود کرده و او را کشت.

الصفاح، پس از پنج سال به جرم تلاش برای سرقت دستگیر شد، و چون نام دوست خود را جعل کرده بود، خانواده دوستش فکر کردند که برادرشان در یک پرونده سرقت در اسکندریه زندانی شده است. اما هنگامی که آن‌ها به ملاقات برادر ناپدید شده خود رفتند، متوجه شدند که او برادرشان نیست. آن‌ها این موضوع را به پلیس اطلاع داده و باعث شدند تمام اجساد مخفی شده پیدا شوند.

رکنا