به گزارش پایگاه خبری نشان :

 سرهنگ کارآگاه سیدعلی شریفی رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بیست و چهارم شهریور ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت به عنف یک دستگاه خودروی پیکان کلکسیونی به شکایت یکی از شهروندان در کلانتری ۱۰۱ تجریش تشکیل و حسب دستور مقام قضایی جهت رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی واصل شد.

شاکی در تحقیقات به عمل آمده اظهار کرد: ساعت ۲۴ پانزدهم شهریور ماه با خودروی پیکان خودم که کلکسیونی است، درحال تردد در حوالی میدان تجریش بودم که ناگهان چند نفر موتورسوار با مسدود کردن مسیر مانع حرکت اینجانب شده و به سمت من حمله کردند و با تهدید سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت مرا به زور از خودرو به بیرون انداخته و اقدام به سرقت خودرو کردند.

سرهنگ شریفی افزود: با توجه به اظهارات شاکی، فیلم دوربین‌های مدار بسته محل سرقت مورد بازبینی قرار گرفت که مشخص شد سارقان ۳ نفر بودند و پس از سرقت خودرو کمی جلوتر شخص دیگری را سوار خودرو کرده و از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان با بررسی بیشتر موفق شدند تصویر نفر چهارمی که پس از سرقت سوار خودرو شده بود را استخراج و به رویت شاکی برسانند که او نیز وی را شناسایی و اعلام داشت هویت او کامران است و مدتی است هم اختلاف مالی دارند.

سرهنگ شریفی در ادامه بیان داشت: با شناسایی هویت یکی از متهمان کارآگاهان پس از اخذ دستور قضایی و انجام اقدامات پلیسی کامران را یکم آبان ماه در نشانی عباس آباد دستگیر و خودروی مسروقه شاکی را از ید وی کشف و ضبط می‌کنند.

کامران پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی معترف و اظهار داشت: با توجه به اختلاف مالی که با شاکی داشتم با اجیر کردن چند نفر اقدام به سرقت خودرو او کردم.

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با اعتراف متهم اصلی به بزه انتسابی پرونده به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران ارسال و متهم با قرار مجرمیت روانه زندان شد و تلاش جهت دستگیری سایر همدستان وی همچنان ادامه دارد./باشگاه خبرنگاران