به گزارش پایگاه خبری نشان :

به نقل از دیلی میل، خرس سیاه تنبل و ببر برای نوشیدن آب به برکه ای در پناهگاه حیات وحش "تودوبا آندهاری " هند نزدیک می شدند که به نظر می رسد نوعی  تجاوز به قلمرو یکدیگر است تا اینکه میان این دو حیوان درگیری سختی روی می دهد.

"آرپیت پارک" عکاس و طبیعت شناس که از لحظه جدال این دو حیوان وحشی فیلم و عکس گرفته در این باره می گوید:در ابتدا ببر با جهشی به موقع گردن خرس را در دهان گرفته و زخمی کرد من تصور می کردم خرس بمیرد اما زور خرس بیشتر بود و با حرکت بدن ببر را خسته کرد و ببر خسته چاره ای جز عقب نشینی نداشت و ببر شکست خورده به سمت برکه فرار کرد.

وی افزود: به ندرت اتفاق می افتد که شاهد چنین صحنه هایی باشم.هر دو حیوان برای رسیدن به آب مبارزه سختی انجام دادند مبارزه ای بین مرگ و زندگی . این موضوع تاکید می کند که آب به عنوان منبع حیات تا چه حد باارزش است.خرس های سیاه بومی هند ممکن است که به خاطر خزشان زیبایی داشته باشند اما یکی از کشنده ترین خرس های جهان به شمار می روند .

بنا بر تجزیه و تحلیل داده های نشنال جئوگرافیک هند ، خرس های تنبل طی دو دهه گذشته هزاران انسان را زخمی و صدها نفر را کشته اند و سرانه سرقت غذا از انسان ها در میان این گونه بسیار بالا بوده است.

1266802.jpg

1266801.jpg

1266800.jpg