به گزارش پایگاه خبری نشان :

این ممکن است برای برخی افراد تعجب آور باشد، اما یک زن بحرینی خرید لوکس ترین صابون جهان را به نام خود ثبت کرد. این صابون به قیمت ۱۱۴۴۵ رینگیت به این زن که نامش «شیلا سبت» اعلام شده فروخته شد.

این صابون از برند ال صابون است که توسط کمپانی «بادر حسن و پسران» تولید شده است. در ساخت این صابون از طلای ۲۴ عیار و همچنین مقداری مواد معطر طبیعی استفاده شده است.

این شرکت نام این زن را بر روی این صابون حک کرد. بنا به اعلام شرکت بادر حسن و پسران در ساخت این صابون از ۱۷ گرم طلای ۲۴ عیار، چند گرم پودر الماس، روغن زیتون خالص و عسل طبیعی، چوب کاج و خرما استفاده شده است. کمپانی بادر حسن و پسران یکی از معروفترین شرکت‌ها در لبنان است که صابون و سایر محصولات لوکس مراقبت از پوست را تولید می‌کند. این شرکت در طرابلس واقع شده است. همه محصولات این شرکت بسیار گران هستند، چون در ساخت آن‌ها از مواد کاملا طبیعی استفاده می‌شود.

6QMIvHUoIXUy

این شرکت محصولات خود را امارات متحده عربی به فروش می‌رساند، اما برخی از محصولات ویژه خود را به مشتریان خاص ارائه می‌کند. این نوع محصولان نظیر این صابون برای مشتریان خاص و شخصیت‌های مهم تهیه و فروخته می‌شود. پیش از این در سال ۲۰۱۳ نیز یک صابون بسیار گرانقیمت به زنی قطری با نام «موزا ناصر» فروخته شده بود.