به گزارش پایگاه خبری نشان :

مفید ادامه داد: حضور این هنرمند همیشه در پشت صحنه سریال ها به حفظ آرامش و بهتر شدن کار همه بچه ها کمک می کرد و این خصیصه بازیگرانی است که برای کارشان اعتباری قائل هستند و در ده سال گذشته چهار همکاری با هم داشتیم و آخرین همکاری ما به «بیگانه ای با من است» برمی گردد.

وی ادامه داد: با توجه به سن و سالی که آقای پورحسینی داشت این خصیصه شان برای من یک الگو و قابل ستایش بود. او بازیگر بسیاری حرفه ای بود، فیلم نامه را خوب می خواند و با تسلط سر صحنه حاضر می شد و همه ویژگی هایی که از یک بازیگر انتظار داریم را داشت.این تهیه کننده همچنین بیان داشت: حسن خلق و حضور آقای پورحسینی در کارهای مشترکمان برای من یک امتیاز بود. یکی دیگر از ویژگی های این هنرمند که برایم بسیار ارزشمند است این است که او از مادرش نگهداری می کرد و تنها دغدغه ای که مقداری نگرانش می کرد این بود که کارش به مراقبت از مادر لطمه ای بزند.

مفید درباره آخرین بازی پرویز پورحسینی در سریال «بیگانه ای با من است» گفت: او نقش پدر خانواده را در فصل یک داشت که نقش پررنگی هم بود و یکی از سه بازیگر اصلی کار را عهده دار بودند و این سریال آخرین یادگاری این هنرمند است که در نیمه آذرماه از شبکه دو پخش می شود.

فارس