به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ محمدرضا آمویی در خصوص حادثه پیش آمده و حمله یک خانم توسط زورگیران، اظهار داشت: روز گذشته (سه شنبه ۱۱ آذر) یکی از بانوان در شهرک فرهنگیان فاز یک در حال تردد بود که ۲ جوان سد راه وی می شوند.

وی ادامه داد: این ۲ نفر با تهدید سلاح سرد ضمن ایجاد رعب و وحشت برای بانوی کرمانشاهی اقدام به ربودن اموال وی کرده و سپس با یک دستگاه خودرو متواری می شوند.

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و اطلاع پلیس، شناسایی و دستگیری ۲ فرد زورگیر در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و نتیجه اقدامات در اسرع وقت به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در ادامه با اشاره به حساسیت موضوع، از دستور سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان برای دستگیری هرچه سریعتر زورگیران خشن خبر داد و گفت: همه اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری آن ها در حال انجام است.

وی، امنیت مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: هرکسی از این خط قرمز عبور کند با واکنش سریع و قاطعانه پلیس مواجه شده و قطعا به سزای عمل خود خواهد رسید.

سرهنگ آمویی با تاکید بر اینکه کرمانشاه جای افراد شرور نیست و برخوردهای لازم و برابر قانون با آنها به عمل خواهد آمد، گفت: بسیاری از آن ها به این نتیجه و باور نیز رسیده اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و نتیجه عمل مجرمانه خود را خواهند دید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در پایان از شهروندان و خصوصا بانوان خواست هنگام حضور در معابر عمومی و خیابان تا حد امکان از همراه اوردن وسایل با ارزش مانند طلا و جواهرات و یا پول نقد به مقدار زیاد خودداری کنند.