به گزارش پایگاه خبری نشان :

پاچینو با شیطنت به این سوال جواب می‌دهد که:«به نظر می‌آید که باید اینطور باشد، نه؟ کسی برای گرفتن مشاوره به سراغ او(مایکل کورلئونه) برود!»

اندی گارسیا بازیگر نقش وینست که در انتهای فیلم سوم جانشین ماکیل کورلئونه شد می‌گوید که به ناامید کردن طرفداران پدرخوانده که از او پاسخ سرراست می‌خواهند، عادت کرده: «حتی یک هفته هم نمی‌شود که بگذرد و کسی از من نپرسد که هی مرد، پدرخوانده 4 چی شد؟ من همیشه می‌گویم، وقتی به من خبر دادند، به شما هم خبر می‌دهم!»

چیزی که بعید است این است که این عوامل بدون حضور کاپولا تن به ساخت قسمت چهارم بدهند، و کاپولا تاکید دارد که قصدی برای ساخت این فیلم ندارد. کاپولا گفته سال‌ها پیش صحبت‌هایی درباره یک فیلم چهارم بوده است، که داستان وینست را در زمان حال و داستان ویتو و سانی را در دهه 1930 دنبال می‌کند (وینست فرزند حرامزاده سانی برادر مایکل بود) اما مرگ ماریو پوزو خالق پدرخوانده در 1999 به این ماجرا پایان داد. اما کاپولا در انتها می‌گوید که او صاحب پدرخوانده نیست و نمی‌تواند جلوی پارامونت را برای ساخت قسمت‌های بعدی بگیرد و شاید روزی شاهد پدرخوانده 4، 5 یا حتی 6 باشیم. هرچند پارامونت در بیانیه‌ای به روزنامه تایمز اعلام کرده: با اینکه در حال حاضر برنامه‌ای برای ادامه دادن این سه‌گانه وجود ندارد، اما با توجه به قدرت بالای این فیلم‌‌ها و میراث عظیمشان، احتمال ساختن ادامه‌ای برای این سه‌گانه، اگر داستان مناسبی نوشته شود، وجود دارد»

سینمادیلی