به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ صیدمراد پیروندی، گفت: با دریافت شکایتی با موضوع زورگیری در برزگراه شهید خرازی توسط راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی پراید، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۸۱ ورد آورد قرار گرفت.

وی بیان داشت: گزارش اولیه پرونده نشان از این داشت، ساعت ۰۲:۳۰ بامداد راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو پراید در جاده‌های فرعی بزرگراه خرازی یک دستگاه خودرو تیبا را متوقف و با تهدید سلاح سرد، وجه نقد و تلفن همراه در مجموع به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال از سرنشینان خودروی تیبا سرقت و از محل گریخته‌اند.

رئیس کلانتری وردآورد عنوان داشت: با تحقیقات پلیسی سرنخ‌هایی از سارقان شناسایی و در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد مخفیگاه متهمان در یکی از شهرستان غرب تهران است.

این مقام انتظامی افزود: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی نتیجه بررسی‌های انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و مأموران کلانتری موفق شدند هر سه سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال دهند.

پیروندی ابراز داشت: متهمان در کلانتری به ۱۵ فقره سرقت به همین شیوه اقرار و اظهار داشتند با پرسه زنی در جاده‌های فرعی و در محل‌های خلوت مرتکب سرقت می‌شدند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند، به شهروندان توصیه کرد: در ساعات بامدادی از تردد در جاده‌های فرعی حاشیه تهران که فاقد سکونت و روشنایی است، خودداری کنید.