به گزارش پایگاه خبری نشان :

پلیس پس از بیرون کشیدن اجساد کوچک آن ها از استخر در شهری از  آفریقای جنوبی، در حال تحقیق در مورد مرگ کودکان دو ساله سباستین و ایتان است. سخنگوی سرویس آمبولانس محلی مرگ دو برادر دوقلو را تأیید کرد.

سخنگوی اورژانس در بیانیه ای گفت: "امدادگران نجات در محل حاضر شدند تا ببینند دوقلوها به چه طریقی در استخر خانوادگی افتاده اند. همچنین پیراپزشکان وضعیت این دو کودک را ارزیابی کردند و تلاش کردند تا آنها را احیا کنند. با این حال ، تلاش آنها موفقیت آمیز نبود و هر دو پسر در صحنه متوفی اعلام شدند."

ایوان ایکس، پدربزرگ این دو پسر گفت که جسد آن‌ها در کنار پرستارشان پیدا شده است. وی در شبکه های اجتماعی نوشت: "پسران بلند شدند و برای بازی به بیرون رفتند، سپس درب حصاری استخر را باز کردند. یکی از بچه‌ها به داخل استخر افتاد و دیگری پس از آنکه دید برادرش برای بیرون آمدن او  را صدا می کند، برای نجات او به داخل آب پرید."

پدربزرگ ادامه داد: "آن ها تا جایی که توان داشتند به تمیز کننده استخر آویزان شدند اما سرانجام تسلیم سرنوشت خود شدند. دوربین‌های مداربسته نشان می دهد که دو برادر دروازه را باز کرده و سپس در استخر افتاده اند."

تحقیقات پلیس در این باره همچنان ادامه دارد.