به گزارش پایگاه خبری نشان :

پسر ۱۷ ساله‌ای که اقدام به کشتن دو خواهر خود کرده و مادرش را نیز زخمی کرده بود روز چهارشنبه توسط پلیس مکزیک بازداشت شد. «بِرائولیئو رامیرز» اقدام به کشتن دو خواهر ۱۲ و ۷ ساله اش کرده بود.

قاتل که با پدرش زندگی می‌کرد روز شنبه به خانه مادرش «اریکا رامیرز» مراجعه کرده بود. بِرائولیئو پس از ترک خانه توسط مادرش اقدام به کشتن دو خواهر خود با نام «دیانا رامیرز» و «گئولِری رامیرز» کرد.

مادر دو قربانی در حالی که از پسرش خواسته بود مراقب دو خواهرش باشد خانه را ترک و به محل کار خود رفته بود. دیانا پس از بازگشت به خانه با پیکر‌های بی جان و خون آلود دخترانش روی زمین مواجه شد. این زن نیز مورد حمله پسرش قرار گرفت و پسرش با اسلحه ضربه‌ای را به سر او وارد کرد. این پسر پس از زخمی کردن مادرش بلافاصله از خانه فرار کرد. پلیس این نوجوان را در حالی که یک ساعت دورتر از محل وقوع جرم در خانه یکی از دوستانش حضور داشت دستگیر کرد.

بنا به گزارش روزنامه مکزیکی la prensa این نوجوان در حین بازجویی به پلیس گفت که مادرش همیشه رفتاری متفاوت با او در مقایسه با دو خواهرش داشت و بین آن‌ها فرق می‌گذاشت. او به پلیس گفت از خواهرانش متنفر بود، زیرا مادرش آن‌ها را بیشتر از او دوست داشت. او گفت که با کشتن خواهرانش می‌خواست از مادرش انتقام بگیرد.

گفتنی است؛ بِرائولیئو رامیرز که به زودی وارد سن ۱۸ سالگی می شود قرار است  در دادگاه محاکمه شود.

حجم ویدیو: 1.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28