به گزارش پایگاه خبری نشان :

 ساعت 9 شامگاه 5 مهر امسال ماموران شهرداری در تماس با ماموران پلیس از پیدا شدن جسد یک زن جوان که داخل یک گونی پیچیده شده و در یکی از سطل های مکانیزه خیابان آصف منطقه زعفرانیه پیدا شده خبر دادند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 122 دربند در محل حضور پیدا کرده و با جسد یک زن 25 ساله که دست و پاهایش با یک پارچه بسته شده و داخل 2 گونی بهم دوخته شده قرار داشت روبرو شدند.

بررسی های ابتدایی روی جسد هیچ آثار ضرب و جرح روی جسد وجود نداشت و مشخص شد چند ساعتی از مرگ این زن جوان می گذرد.

بدین ترتیب تحقیقات به دستور بازپرس دشتبان برای افشای راز مرگ مرموز این زن تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند.

کارآگاهان در این بررسی جسد یک شماره تلفن در جیب لباس زن جوان به دست آوردند و در ادامه نیز تیمی از ماموران پرونده های گمشده را مورد بررسی قرار دادند.

ماموران در بررسی شماره تلفن داخل جیب جسد زن جوان به یک خانواده رسیدند که چندی قبل مرد جوانی با حضور در اداره پلیس از ناپدید شدن همسرش خبر داده بود.

فرار از خانه بخاطر سرقت از خانه خواهرشوهر

مرد جوان وقتی جسد زن جوان را مشاهده کرد اعلام کرد که او همان همسر گمشده اش است که چند مدتی است از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

شوهر این زن در تحقیقات پلیسی گفت: همسرم قبل از ناپدید شدنش همراه من در خانه خواهرم بود که متوجه شدم همسرم از خانه خواهرم سرقت کرده و سر این موضوع با هم بحث کردیم و همسر که بهم ریخته بود از خانه خارج شد و دیگر اطلاعی از او نداشتم تا اینکه پلیس با من تماس گرفت و وقتی برای شناسایی به اداره پلیس رفتم متوجه شدم جسد همسرم داخل یک سطل زباله پیدا شده است.

مرگ مرموز زن جوان

تیم پزشکی قانونی نیز با گذشت 2 ماه از این پرونده علت مرگ زن جوان را اوردز اعلام کردند.

بنا بر این گزارش، بازپرس دشتبان در این مرحله با توجه به اینکه جسد زن جوان به صورت بسته بندی در سطل زباله پیدا شده است دستور داد تا تحقیقات در خصوص اینکه چه کسی جسد را منتقل کرده است را صادر کرد و تجسس های تکمیلی در این پرونده معمایی ادامه دارد.