به گزارش پایگاه خبری نشان :

 این پزشک ICU تصاویری را از بیماران مبتلا به کرونا ثبت کرد و از بینندگان درخواست کرد کرونا را جدی بگیرند. دکتر کنت ریمی، پزشک مراقبت‌های ویژه کودکان و بزرگسالان در واشنگتن، با اقدام خلاقانه خود الهام بخش بسیاری از افراد شده است. وی می‌گوید: «شرایط بحرانی یعنی وقتی بیمار ۴۰ بار در دقیقه نفس می‌کشد، سطح اکسیژن پایین‌تر از ۸۰ است و شما می‌دانید که بیمار به پایان خط نزدیک می‌شود.»

دکتر ریمی این متن را همراه با فیلم کوتاه خود در توییتر منتشر کرد و این ویدئو تا کنون بیش از ۱۲۱ هزار بار مشاهده شده است. وی در بخشی از فیلم با در دست گرفتن وسایل پزشکی مخصوص قرار دادن لوله تنفسی برای بیماران می‌گوید: «امیدوارم که شما آخرین لحظات زندگی خود را اینگونه نگذرانید، زیرا این همان چیزی است که اگر ماسک نزنید در انتظار شما خواهد بود.»

pxXfs6MI1tGH

از آنجا که همکاران وی در واکنش به موج شیوع اخیر ویروس کرونا به طور خستگی ناپذیری کار می‌کنند، رمی می‌گوید که وی این ویدئو را برای تأکید بر اهمیت استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی و سایر اقدامات احتیاطی ایمنی برای جلوگیری از شیوع کرونا و در نتیجه کاهش فشار کاری بر همکارانش ساخته است.

وی می‌گوید: «تن‌ها راهی که من می‌دانم چگونه مردم را زنده نگه دارم و مردم را در امان نگه دارم این است که از ابتدا به این بیماری مبتلا نشوند. من واقعاً نمی‌خواهم همچنان در تماس با خانواده‌هایی باشم که عزیزانشان را که تا یک هفته پیش سالم بودند به راحتی از دست می‌دهند.»

رمی می‌گوید که وی بیش از ۱۰۰۰ بیمار کرونا را معالجه کرده و حداقل ۱۰۰ نفر را شخصا مورد لوله گذاری در مجرای تنفسی قرار داده است و حداقل شاهد مرگ ۵۰ تا ۶۰ بیمار بوده است.