به گزارش پایگاه خبری نشان :

 شاید شما نیز برخی رانندگان را دیده باشید که با خودروی سواری خود اقدام به حمل چیز‌های عجیب می‌کنند. از حمل تخت‌خواب گرفته تا حمل چوب! اما همانطور که می‌دانید این قبیل وسایل حتما باید با وسایل نقلیه مخصوص حمل شوند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.

اما به تازگی اقدام عجیب یک راننده که اقدام به حمل درخت موز با خودروی خود کرده به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. این راننده که با قرار دادن این درخت موز در صندلی عقب خودروی خود در حال حمل آن بود توسط پلیس مالزی جریمه شد. این اتفاق در منطقه «جالان پرسیاران اوتاما» دواقع در موتایرا رینی رخ داد.

در ویدئویی که توسط یکی از رانندگان تهیه شده است اقدام عجیب این راننده را به تصویر می‌کشد. در این ویدئوی ۵۴ ثانیه‌ای در حالی که این مرد شیشه پنجره‌های دو طرف عقب ماشین را پایین آورده و درخت را از میان پنجره عبور داده در حال حمل آن دیده می‌شود.

پس از انتشار این ویدئو در فضای مجازی پلیس مالزی وارد عمل شد و با شناسایی این خودرو، راننده متخلف را جریمه کرد. بنا به اعلام «اسکندر پوتری»، رئیس پلیس محلی این راننده ۳۰ سال داشت که با خودروی پدرربزگش و در غیاب او اقدام به حمل درخت موز کرده بود.

باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 2.93M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54