به گزارش پایگاه خبری نشان :

چین در حال انجام آزمایش‌های بیولوژیک بر روی سربازان این کشور است.

«رتکلیف» که در دولت ترامپ عهده دار ریاست سازمان اطلاعات بوده است، اعلام نمود که چین بزرگ‌ترین تهدید علیه ایالت متحده و جهان است.

بنا بر این گزارش، رت کلیف می‌گوید: پکن در پی تسلط کامل اقتصادی، نظامی و تکنولوژیک بر دنیاست و بیشتر شرکت‌های چینی پوششی برای حزب کمونیست چین می‌باشند و مالکان اصلی این شرکت‌ها حزب کمونیست هستند که برای تسلط بر دنیا بیشتر راه را پیموده اند!

بنابراین، آزمایش‌های اخیر روی بیولوژی انسانی به همین خاطر صورت می‌گیرد. در این باره باید گفت، پکن هیچ محدوده اخلاقی برای رسیدن به اهدافش رعایت نمی‌کند. او می‌گوید به شواهدی دست یافته است که با انجام این آزمایش‌ها توانسته سربازانش را قدرتمند‌تر کرده و دوره بهبودی زخم را در آن‌ها کوتاه‌تر نماید.

رتکلیف که به مدت پنج سال نماینده تگزاس در کنگره بوده، خواهان تخصیص بودجه در مورد چین است؛ اما بیشتر افسران اطلاعاتی در سیا خواهان تمرکز این سازمان بر روی کشور روسیه و مساله تروریسم هستند.

در مقابل رتکلیف می‌گوید تمرکز اصلی آمریکا اکنون می‌بایست بر روی کشور چین معطوف باشد و این حقیقت محض جلوی روی خود را ببیند که چین خطر اصلی است.

گفتنی است، این‌ها در حالی است که تنها شش هفته از ریاست وی بر سازمان اطلاعاتی امریکا باقی مانده و نامزد بعدی این پست Avril Haines است.