به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ حسن حیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از انتشار تصاویر و کلیپی از یک اقدام هنجارشکنانه و نامناسب در محوطه تکیه معاون‌الملک کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از بررسی جوانب مختلف، شناسایی عوامل دخیل در این اقدام هنجارشکنانه و غیراخلاقی را در دستور کار قرار دادند.

حیدری گفت: در همین راستا مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل سکونت خانمی که به عنوان مدلینگ مقابل دوربین های فیلمبرداری و تصویربرداری قرار گرفته بود، شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا و طی روزهای گذشته تصویربردار این هنجارشکنی نیز دستگیر شده بود.

وی با ابراز تأسف از هنجارشکنی صورت گرفته آن هم در مکانی که سال هاست محل برپایی مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان است گفت: پلیس این ساختارشکنی‌ها را برنتافته و قاطعانه با آن برخورد می‌کند.

حیدری عنوان کرد: برخورد با عوامل بروز این هنجارشکنی جزو خواسته ها و مطالبات مردم شریف و شهیدپرور کرمانشاه است و پلیس وظیفه خود می داند با چنین افرادی برخوردهای قانونی را به عمل آورد./تسنیم