به گزارش پایگاه خبری نشان :

ویدئویی که ماموران پلیس چین را در حال نجات یک سگ از داخل دریاچه یخ زده نشان می‌دهد مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است. ماموران پلیس چین در شهر «بوله» واقع در منطقه ژیجیانگ در غرب چین پس از اطلاع از گرفتار شده یک سگ در دریاچه یخ زده در پارک «بینگ هی» بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

آن‌ها پس از حضور در محل حادثه موفق شدند این حیوان در حال مرگ را از داخل دریاچه بیرون بکشند. ویدئوی منتشر شده تلاش ماموران پلیس برای رسیدن به موقع در محل حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود یکی از ماموران با رفتن روی یخی که در دریاچه ایجاد شده این حیوان را بیرون می‌کشد. این اتفاق در تاریخ ۶ دسامبر رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین، صاحب این سگ خانگی پس از سقوط حیوانش به داخل دریاچه ظمن تماس با مرکز پلیس از آن‌ها کمک خواسته بود. این مرد که نامش اعلام نشده پس از آنکه سگش در داخل دریاچه سقوط و گرفتار شد با پلیس تماس گرفته بود. در این روز دمای هوا ۱۶- درجه سانتی گراد بود که خوشبختانه با وجود سرمای هوا به این حیوان آسیبی وارد نشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این سگ پس از بیرون کشیده شدن از داخل دریاچه یخ زده دم خود را تکان داده و به صاحبش ملحق می‌شود.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از کاربران تلاش ماموران پلیس برای نجات این حیوان را مورد تمجید قرار دادند.

حجم ویدیو: 1.55M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29