به گزارش پایگاه خبری نشان :

رفتار محترمانه با نگهبانان، نظافتچیان و فروشندگان فروشگاه‌ها مهارت زیادی نمی‌خواهد، اما حتی اگر فردی از چنین مهارتی برخوردار نیست حداقل کاری که می‌تواند انجام دهد این است که با آن‌ها بدرفتاری نکند.

راننده کامیونی که در عملی سخیف اقدام به سیلی زدن یک صندوقدار در فروشگاهی در مالزی کرده بود توسط پلیس بازداشت شد. در این حادثه که در تاریخ ۱ دسامبر رخ داد پس از آنکه این مرد اقدام به زدن سیلی به صورت این صندوق دار کرد مورد تعقیب پلیس قرار گرفت. صندوق دار وقت فروشگاه زنی جوانی بود که در ماه پنجم بارداری قرار دارد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی مالزی ابتدا یک درگیری لفظی میان همسر مرد مهاجم و زن صندوقدار رخ می‌دهد. همسر وی فروشگاه را ترک کرده و لحظاتی بعد شوهرش (راننده کامیون) وارد فروشگاه می‌شود. پس از یک جر و بحث کوتاه این مرد اقدام به زدن سیلی به صورت صندوقدار می‌کند. هنوز علت درگیری لفظی میان زن فرد مهاجم و صندوقدار مشخص نشده است.

پلیس محلی مالزی پس از بررسی‌های اولیه این مرد ۳۸ ساله خاطی را در ساعت ۸.۳۰ شب دستگیر کرد. تحقیقات پلیس از فرد مهاجم ادامه دارد. قرار است پرونده آن‌ها تکمیل و به زودی به دادگاه ارسال شود.

 

حجم ویدیو: 5.08M | مدت زمان ویدیو: 00:01:35