به گزارش پایگاه خبری نشان :

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری قاتلی به جرم قتل برادر ۴۰ ساله‌اش و دفن وی در سالن پذیرایی منزلی در پاسارگاد خبر داد.

کاووس محمدی درباره جزئیات این پرونده اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در شهرک "خلیلیه" شهرستان پاسارگاد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

معاون اجتماعی پلیس فارس، افزود: ماموران انتظامی پاسارگاد پس از بررسی صحنه قتل و بازجویی از نزدیکان فرد متوفی، مطلع شدند قاتل ۳۲ ساله پس از درگیری در خانه، برادر ۴۰ ساله خود را با جسم سخت به قتل رسانده و در سالن پذیرایی منزل دفن کرده است.

محمدی با بیان اینکه ماموران در همان لحظات اولیه با ترفندهای خاص پلیسی موفق شدند قاتل را دستگیر کنند، عنوان داشت: متهم در بازجویی اولیه ضمن اظهار ندامت و پشیمانی، انگیزه‌اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.

این مقام انتظامی با ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه‌ای، خاطر نشان کرد: خانواده‌ها مشکلات خانوادگی خود را قبل از منجر شدن به خشونت با میانجیگری و یا ارجاع به مرکز مشاوره و متخصصین امر، حل و فصل کنند تا شاهد وقوع حوادث دلخراش در جامعه نباشیم.