به گزارش پایگاه خبری نشان :

والدینی که بیش از دو دهه پیش فرزند دختر آن‌ها ربوده شده بود پس از ۲۵ سال او را پیدا کردند. «بِلی باربو» که اکنون ۲۶ ساله است در سن ۱ سالگی از خانواده اش در رومانی ربوده شده و به یک خانواده آمریکایی فروخته شده بود.

بِلی که اکنون در ایالت یوتا آمریکا زندگی می‌کند در حالی که درباره خانواده اصلی خود چیزی نمی‌دانست، اما تنها در سن ۸ سالگی به او گفته شده بود که به فرزندی پذیرفته شده است. آن‌ها با این دختر در مورد نام مستعارش، محل تولدش در رومانی و اینکه خانواده اصلی وی او را نمی‌خواستند صحبت کرده بودند.

aHXTqbu7M2eV

رابطه بلی با خانواده غیرواقعی اش پس از ورود او به دانشگاه قطع شد، این درحالی بود که این دختر هرگز از پیداکردن خانواده اصلی اش دست نکشید. او در سال ۲۰۱۹ عضو گروهی در فیسبوک شد که به بچه‌های رومانیایی که به فرزندی پذیرفته شده بودند کمک می‌کردند تا خانواده واقعی خود را پیدا کنند.

atkBsgVakJRt

این یکبار یک پست در این گروه قرار داد و بلافاصله پاسخ‌هایی عجیب دریافت کرد. تنها در مدت ۴۸ ساعت زن اداره کننده این گروه برادر بلی با نام «موئیس» را که ۲۰ سال داشت به او معرفی کرد. بلی با کمک مترجم گوگل متوجه شد دو برادر و خواهر بزرگتر از خود یکی «سیمونا» ۳۳ ساله و دیگری «فلوریان» ۲۹ ساله دارد. او چند هفته بعد با آن‌ها تلفنی صحبت کرد.

پدر و مادر واقعی بلی در رم زندگی می‌کردند و نام مادرش «مارگاری و پدرش زامبیلا بود. خانواده بلی بسیار فقیر بودند و پس از تولد بلی در سال ۱۹۹۴ پزشکان به والدینش گفته بودند که او مریض است و به زودی خواهد مرد.

CFjTKcB13rar

بلی در این باره گفت: «من مریض بودم و خانواده ام مرا به بیمارستان بردند. در حالی که من بستری شدم آن‌ها به خانه بازگشتند. چند روز بعد وقتی آن‌ها برای دیدنم به بیمارستان آمدند به آن‌ها گفته شد که من مرده ام. آن‌ها بسیار غمگین شدند. سپس من فروخته شدم. خانواده ام بسیار تلاش کردند تا مرا پیدا کنند، اما موفق نشدند.»

گفتنی است؛ بلی سرانجام در در سال ۲۰۱۹ خانواده واقعی اش را در رم ملاقات کرد.