به گزارش پایگاه خبری نشان :

گردنبند قاپ حرفه ای پس از دستگیری ادعا کرد که خارج از کشور بوده و دزدی نکرده است.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال " رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: با وقوع چند فقره گردنبند قاپی در حوزه استحفاظی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان این پایگاه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تجمیع پرونده های مشابه مشخص شد، سرقت ها توسط یک موتورسوار انجام می شود، بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی سر نخی از حضور یکی از مجرمان حرفه ای به نام سهیل که به دفعات روانه زندان شده بود، به دست آمد.

دستگیری گردنبند قاپ حرفه ای

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، مخفیگاه سهیل با اتهام گردنبند قاپی در شهرستان "شهریار" شناسایی و با هماهنگی های قضائی تیمی از کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی به شهرستان شهریار اعزام و موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی، مدعی بود هیچ جرمی را مرتکب نشده و خارج از کشور حضور داشته و به تازگی به ایران بازگشته است، اضافه کرد: با استعلام از اداره مربوط مشخص شد اظهارات متهم کذب بوده و متهم با این اظهارات سعی در انحراف تحقیقات پلیسی داشته است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: متهم در ادامه تحقیقات تکمیلی به 150 فقره گردنبندقاپی معترف و تاکنون کلیه مال باختگان پرونده شناسایی شده اند.

سرهنگ دستخال ابراز داشت: با توجه به پرونده های مشابه در پایگاه های دوم و چهارم پلیس آگاهی تهران متهم با قرار صادره برای شناسایی سایر شاکیان در اختیار این دو پایگاه قرار گرفت.