به گزارش پایگاه خبری نشان :

مدیرعامل آتش‌نشانی شهر مشهد از انفجار اسپری خشک‌کننده چسب در یک واحد مسکونی و ایراد خسارت به بخشی از این منزل و مجروح شدن ۳ نفر ساکنان در این شمال این شهر شد.

مسعود ظهوریان با بیان این مطلب گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مردمی بر شنیدن صدای انفجار از داخل یک منزل مسکونی در جاده سیمان، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۸،۳۷ را به محل حادثه در خیابان رسالت اعزام کرد.

پرتاب اسپری به سوراخ شدن و انفجار ختم شد

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، مالک واحد مسکونی حین جابجایی یک اسپری خشک‌کننده چسب فوری به‌دلیل سهل‌انگاری این اسپری را به گوشه‌ای از منزل پرتاب کرده که منجر به برخورد با جسمی نوک تیز و سوراخ شدن و انتشار شدید گاز تحت فشار داخل اسپری و رسیدن گازهای متصاعد شده از اسپری به بخاری این خانه و ایجاد انفجاری توأم با تخریب بخشی از این واحد مسکونی و مجروح شدن اعضای این خانواده شده بود که آتش‌نشانان بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محل، افراد مصدوم را که شامل مادر، پدر و فرزند این خانواده بودند، برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

گفتنی است؛ در این حادثه به یک دستگاه خودرو پراید که من متعلق به مالک این واحد مسکونی بود نیز خساراتی وارد آمد و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه به مأموریت خود پایان داده و ایستگاه‌های خویش مراجعه کردند