به گزارش پایگاه خبری نشان :

یکی از حافظان محیط زیست مدعی شد که روز گذشته و توسط عده‌ای از شکارچیان غیرمجاز در منطقه سررود دشمن‌زیاری، مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مصدوم شده است. پلیس فارس نیز از پیگیری این موضوع برای شناسایی و دستگیری ضاربان او خبر داد.

خدابخش توکلیان به ایسنا اعلام کرد: صبح روز 25 آذر در حین عبور از منطقه سررود دشمن زیاری در شهرستان ممسنی، عده‌ای شکارچی غیرمجاز را در تلاش برای شکار حیوانات مشاهده و به آنان اعتراض و انتقاد کردم.

توکلیان مدعی شد که این افراد با حمله به او، ضمن گرفتن تلفن همراهش، با استفاده از قنداق تفنگ، از ناحیه گوش و فک، مضروبش کرده‌اند.

او که خود را یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس معرفی کرد، گفت: با مراجعه به نزدیکترین پاسگاه، شکایتی مطرح کرده‌ام و امیدوارم که موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

توکلیان خواستار پیگیری مراجع قضایی و جلوگیری از بروز چنین حوادثی شد و گفت: در صورتی که به سادگی از این موضوع گذر شود مصونیتی برای شکارچیان در تداوم کار ناپسند خود ایجاد خواهد کرد.

دستور ویژه فرمانده انتظامی استان برای دستگیری ضاربان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس نیز در این رابطه گفت: به دنبال انتشار یک فایل صوتی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک جانباز در شهرستان ممسنی، موضوع به شکل ویژه از سوی پلیس در حال پیگیری است.

سرهنگ حمید افرامن با بیان اینکه بررسی‌های اولیه ماموران پلییس شهرستان ممسنی نشان دهنده آنست که در پی تذکر یک جانباز به تعدادی شکارچی پرندگان کمیاب در مناطق کوهستانی آن شهرستان، شکارچیان فرد مذکور را مورد ضرب و شتم قرارداده و متواری شده‌اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس، اضافه کرد: شناسایی و دستگیری ضاربان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.