به گزارش پایگاه خبری نشان :

کمی ماجراجویی هنگام مسافرت برای انتخاب یک هتل خوب، ممکن است هزینه و خستگی زیادی داشته باشد، اما هتل‌هایی وجود دارند که با انجام یک ماجراجویی خلاقانه خستگی مسافرت را برای چند دقیقه‌ از ذهن شما بیرون می‌کنند. هتل Clockwork در بیرمنگام انگلستان، از یک روش ورود و خوش آمد گویی منحصر به فرد استفاده می‌کند. میزبانان این هتل در هنگام ورود از میهمانان با چالش اتاق فرار استقبال می‌کنند. میهمانان این هتل هم باید با کار تیمی خودشان، کلید در ورودی اتاق را در تایمی مشخص پیدا کنند.

به محض ورود بعد از خوش آمد گویی در این هتل به شما می‌گویند که با چالشی روبه هستید و در آن به شما بسیار خوش خواهد گذشت. رئیس هتل Clockwork درباره این چالش می‌گوید:"شما در این چالش اسرارهایی را کشف کرده و به عنوان یک تیم قدرتمند با هم کار می‌کنید". او در ادامه گفت: "ما قول می‌دهیم که در هنگام شمارش معکوس ساعت، لحظه‌های خوش و خاطره انگیزی برای شما رقم بخورد و لحظات پر از خنده‌ای را داشته باشید. "البته گفتنی است اگر میهمان‌ها نتوانند کلید را پیدا کنند از ورود به این هتل منع نمی‌شوند و بعد از انجام این چالش سرآشپز برای آن‌ها یک غذای اختصاصی حاضر می‌کند.

هتل Clockwork حداکثر ۲۲ نفر ظرفیت دارد و  هر اتاق دارای یک پیشخدمت شخصی است. اتاق نشیمن دارای تلویزیون هوشمند و شومینه شکننده و همچنین منطقه آبگرم با وان آبگرم و سونا است و نرخ آن از ۱۱۰ پوند برای هر نفر شروع می‌شود.