به گزارش پایگاه خبری نشان :

ویدئویی که به تازگی منتشر شده اشت صحنه‌ای عجیب را در حاشیه یکی از اتوبان‌های کشور چین به تصویر می‌کشد. این ویدئو لحظه درگیری فیزیکی شدید دو راننده چینی به همراه تعدادی از مسافران را نشان می‌دهد. این درگیری ابتدا بین دو راننده و به دلیل تغییر لاین ناگهانی و پیچیدن خودرو در مقابل خودروی دیگر رخ داد.
دو راننده پس از توقف خودرو با ضربات مشت و لگد به جان هم افتادند. این درگیری به این دو راننده ختم نشد و مسافران یکی از خودرو‌ها نیز به آن اضافه شدند.

در ابتدای ویدئوی منتشر شده در حالی که دو راننده با هم به صورت فیزیکی درگیر شده اند دیده می‌شوند. در این ویدئو یکی از رانندگان که لباس سفید بر تن دارد با ضربه مشت راننده دیگر را نقش بر زمین می‌کند. در ادامه مسافران خودروی راننده مغلوب نیز به درگیری اضافه شده، اما آن‌ها نیز توسط راننده سفیدپوش مغلوب می‌شوند. ظاهرا این راننده که مربی بوکس است  توانست راننده مقابل و مسافران او را مغلوب کند. بنا به گزارش رسانه‌های چینی این راننده که نامش «ژیانگ» اعلام شده یک مربی بوکس است. این اتفاق بعدازظهر روز چهارشنبه و در اتوبانی در شهر «ژیانگ یانگ» واقع در شمال غربی چین رخ داد.

گفتنی است؛ پس از این حادثه پلیس چین در محل حاضر شد و این درگیری پس از عذرخواهی و اعلام رضایت طرفین خاتمه یافت.

باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 3.90M | مدت زمان ویدیو: 00:01:15