به گزارش پایگاه خبری نشان :

 ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تیک آف خطرناک خلبان یک فروند هواپیمای باربری از روی باند فرودگاهی در صربستان را به تصویر می‌کشد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که خلبان، هواپیما را در آخرین لحظه از روی باند به پرواز در می‌آورد، طوری که بدنه پایین هواپیما به شاخه‌های درختان انتهای باند فرودگاه برخورد می‌کند. این اتفاق در فرودگاه «کاستانتین بزرگ» در شهر نیش رخ داد.
در ابتدای این ویدئو هواپیمای الوشین ایل ۶۲ در حال حرکت روی باند دیده می‌شود. لحظاتی بعد و هنگامی که تقریبا هواپیما به انتهای باند نزدیک شده است خلبان تصمیم به تیک آف می‌گیرد. این ویدئو نشان می‌دهد که با برخاستن هواپیما، بدنه پایین آن به درختان بیرون از باند فرودگاه برخورد می‌کند. با وجود این تماس نزدیک خلبان کنترل هواپیما را در دست گرفته و به مسیر خود ادامه می‌دهد. هواپیمایی که در این فیلم دیده می‌شود آخرین هواپیما‌های ایلوشین ایل ۶۲ فعال در خارج از کره شمالی است.

گفتنی است؛ ایلیوشین ایل-۶۲ یک هواپیمای مسافربری چهارموتوره ساخته شرکت ایلیوشین ساخت شوروی سابق است. این هواپیما از سال ۱۹۶۷ روانه بازار شد. در مجموع ۲۸۹ فروند از این هواپیما‌ها تولید و تحویل شد.

 

حجم ویدیو: 2.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49