به گزارش پایگاه خبری نشان :

براساس  لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ که هیات دولت در حال بررسی و تصویب آن است، حقوق کارمندان در بودجه سال آینده با ۲۵ درصد افزایش در نظر گرفته شده است. براساس پیش نویس لایحه بودجه  کف حقوق کارمندان ۳.۵ میلیون تومان می‌شود افزایش حقوق کارمندان غیررسمی نفت (پیمانکاری) بر اساس قانون کار  می باشد. همچنین  میزان افزایش حقوق کارمندان غیررسمی  یا پیمانکاری مطابق روال گذشته توسط  شورای عالی کار  مشخص خواهد شد. در رابطه با معافیت مالیاتی حقوق کارمندان نیز سالانه ۴۸ میلیون تومان تعیین شده که در هر ماه حقوق های چهار میلیون و کمتر معاف خواهند بود اما برای حقوق های بالاتر از چهار میلیون تومان به صورت پلکانی مالیات دریافت خواهد شد.

 

حقوق کارمندان

افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس، حقوق کارکنان کشوری و لشکری در سال آینده ۲۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

 حقوق کارمندان

پیشنهاد دولت برای افزایش حقوق کارمندان

جلال رشیدی کوچی با اشاره به جلسه امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰، گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت در زمینه افزایش حقوق کارمندان موافقت و مصوب کردند که حقوق کارکنان کشوری و لشکری در سال آینده ۲۵ درصد افزایش پیدا کند.

 حقوق کارمندان