به گزارش پایگاه خبری نشان :

رئیس پلیس فتا از بازداشت فردی که آمپول های تقلبی کرونا را در فضای مجازی می فروخت خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۱۴ آمپول تقلبی درمان کرونا کشف شد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در این باره بیان داشت: شخصی به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد، با فردی ناشناسی که در فضای مجازی مدعی فروش آمپول درمان کرونا بود، آشنا شده است و برای درمان همسرش به ازای دریافت پنج آمپول در مجموع مبلغ ۲۰ میلیون تومان به حسابی که وی اعلام کرده بود واریز کرده است ولی پس از مراجعه به بیمارستان و بررسی توسط پزشک متخصص مشخص شد، آمپول ها تقلبی بوده و در صورت استفاده منجر به مرگ همسرم می شده است.

وی عنوان کرد: هویت متهم شناسایی و در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم با ساخت کانالی در شبکه های اجتماعی به فروش و تبلیغ آمپول های تقلبی درمان کرونا می پردازد و با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان تعداد ۱۴ عدد آمپول تقلبی کشف شد.

رئیس پلیس فتا افزود: متهم در بازجوئی های مقدماتی معترف شد، با راه اندازی کانال و گروه تلگرامی و عضویت در چند گروه بزرگ دارویی، با هویت جعلی به متقاضیان آمپول های درمان کرونا ، به آنان آمپول های تقلبی و تاریخ گذشته را به عنوان آمپول بهبود دهنده درمان کرونا معرفی و می فروخته است.

این مقام سایبری توصیه کرد: سودجویان همیشه در فضای مجازی در کمین هستند، حتما برای تهیه داروهای مورد نیاز خود به داروخانه ها و مراکز معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه کنید.