به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش دیلی میل، این محقق به همراه دو دوست دیگر خود در دشت بوتسوانا در حال استراحت بود که ناگهان یک شیر نرپیر به سمتش حمله می کند .

"گوتز نیف" ۳۲ ساله محقق و متخصص فضای باز در خواب بوده که شیر به او حمله می کند و وی برای رهایی ازدندان های تیز شیر ضربه های مشتی به صورت حیوان وارد می کند اما این کار سبب خشمگین تر شدن شیر شده و حیوان با قدرت تلاش می کند تا " نیف " را ببلعد اما دو دوست وی از جهت های مختلف به شیر حمله کرده و در نهایت با یک چوب بزرگ به شیر ضربه می زنند تا دست از سر "نیف "بر دارد.

یکی از همران این محقق در این باره گفت:  "ضربه مشتی که "نیف"به صورت حیوان وارد کرده بود تنها باعث خشم بیشتر شیر گرسنه شد و حیوان را برای نبردی سخت آماده تر کرد. شیرپیر گرسنه  در حال جویدن زنده زنده دوستم بود و من با هر چیز که به دستم می آمد به شیر ضربه می زدم و دوست دیگرم نیز تلاش می کرد تا هر طور شده شیر را از "نیف " دور کند اما او حاضر به رهایی دوست و همکارم نبود تااینکه با شاخه محکمی ضربات پی در پی به شیر وارد کردم و حیوان نقش زمین شد ما بلافاصله وارد عمل شدیم و "نیف" را به بیمارستان منتقل کردیم.

تیم ما بارها در چادرهای دونفره در بیابان های آفریقا و دشت های بوتسوانا  استراحت کرده بود اما این نخستین باری بود که یک شیر گرسنه به ما حمله می کرد. شیرها سالانه در آفریقا جان ۲۰۰ تن را می گیرند که اغلب بومیان منطقه هستند.

1279399.jpg

1279398.jpg

1279397.jpg

1279396.jpg