به گزارش پایگاه خبری نشان :

با هوشیاری یک کارگر روس در یکی از مراکز بازیافت زباله، گربه‌ای که درون یک کیسه زباله دور انداخته شده بود از اینکه خوراک ماشین بازیافت شود، نجات یافت. از آراستگی گربه مشخص بود او حیوانی خانگی است که توسط صاحبش به سطل آشغال انداخته شده است. مدیر این شرکت بازیافت در این رابطه عنوان کرد که اولین بار نیست که در خط مرتب‌سازی حیوانی پیدا می‌شود و طی دو ماه گذشته علاوه بر یک گربه، دو لاک‌پشت گوش قرمز و یک جوجه تیغی آفریقایی نیز نجات یافته‌اند.

ضمن اینکه کارگران این مرکز به خاطر هوشیاری و مراقبت از این گربه گواهی افتخار دریافت کردند، وزیر محیط زیست روسیه هم این گربه را به عنوان معاون خود انتخاب کرد و او را به دفترش برد. 

کاربران بسیاری ضمن تحسین کارگران این مرکز معتقدند آنها شایسته پاداش و قدردانی هستند‌. این کاربران از اینکه سرنوشت این گربه تا این حد خوشحال‌کننده بوده است ابراز خوشحالی می‌کنند.

جمعی از کاربران عنوان می‌کنند بهتر است افرادی که حیوان خانگی خود را نمی‌‌خواهند آنها را در طبیعت رها کنند و یا آنها را به پانسیون‌ها تحویل دهند تا حداقل فرصت زندگی را داشته باشند نه اینکه با انداختن آنها در کیسه زباله باعث مرگ آنها شوند. کاربرانی نیز این اتفاق را معجزه می‌خوانند و عنوان می‌کنند زنده ماندن گربه‌ای که در چند قدمی مرگ بوده و منصوب شدن او به معاونت وزرات محیط زیست می‌تواند درس امیدواری و خوش‌بینی را به ما بدهد.