به گزارش پایگاه خبری نشان :

حمید 27ساله سه شنبه هفته قبل در روستای حاجی خادمی میناب پس از درگیری لفظی، رفیق چندین ساله اش به نام جعفر را با ضربه چاقو به گردن به قتل رساند . او بدن بی جان جعفر را در چاه فاضلاب منزلش انداخت و برای اینکه اثری از جرم به جا نگذارد با گذاشتن خار و خاشاک به درون چاه، جسد را به آتش کشید از محل فراری شد.

اعلام مفقودی حمید در میناب به پلیس

پنج شنبه هفته گذشته (27 آذرماه )خانواده جعفر به کلانتری میناب مراجعه کردند و از مفقود شدن این جوان39ساله اطلاع دادند که دو روز قبل به همراه یکی از دوستانش به نام حمید از منزل خارج شده است، خبری ازوی نیست و حتی تلفن همراه اش نیز خاموش است.

پشت پرده  کشف جسد سوخته شده در چاه فاضلاب

خانواده بعد از اطلاع به پلیس،به همراه آشنایان و دوستان در پی یافتن جعفر بودند ولی اثری از او نیافتند تا اینکه جسد نیمه سوخته جعفر را در چاه فاضلاب منزل حمید یافتند. ماموران پلیس آگاهی شهرستان میناب در همان روز (30 آذرماه) در جریان این حادثه قرار گرفتند و به محل حادثه آمدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در این خصوص گفت: «در پی کشف جسد مرد ۳۹ ساله ای در چاه فاضلاب در روستای حاج خادمی از توابع شهرستان میناب، بلافاصله کاراگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر پس از بیرون کشیدن جسد از داخل چاه آثار وعلایم چاقو خوردگی و سوختگی بر روی گردن و بدن مقتول وقوع قتل محرض شد».

دستگیری قاتل بی رحم  پس از پنج روز فرار در میناب

یکشنبه گذشته حمید بی خبر از اینکه جسد مقتول کشف شده و پلیس به او مشکوک است، در حال تردد در شهرستان میناب بود. او بعدازظهر همان روز دریکی از بوستان ها به دام پلیس افتاد. سردار غلامرضا جعفری با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شد افزود:»در بازرسی از مخفیگاه وی آلت قتاله (چاقو) نیز کشف وبه همراه متهم به پلیس آگاهی منتقل شد».

اعتراف به قتل خونین در میناب

حمید در بازجویی های تخصصی و فنی به بزه ارتکابی خود معترف و انگیزه خود را مسائل مالی ذکر کرد.

وی اعتراف کرد که در روز حادثه با زدن ضربه چاقو به گردن جعفر او را زمین گیر کرد و از ترس،وی را به داخل چاه فاضلاب منزل انداخته و با گذاشتن خار و خاشاک به درون چاه جسد را به آتش کشیده است.

حمید پس از بازسازی صحنه وتکمیل پرونده به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شد.