به گزارش پایگاه خبری نشان :

برای خاص کردن ساندویچ همبرگری که در تمام فست فود‌های سراسر دنیا سرو می‌شود و تنوع بسیاری چه در مواد اولیه چه در حجم  و اندازه دارد، باید به سراغ ایده‌هایی رفت که بسیار ویژه و تک باشند تا بتوان به وسیله آن سر و صدایی در فضای مجازی به راه انداخت.

استفاده از ورق طلا در سرو غذا‌های مختلف یکی از روش‌هایی است که با وجود اینکه بدن انسان نمی‌تواند آن را هضم یا جذب کند، به دلیل ارزشمند و گران بودن این ماده، مورد توجه برخی از افراد برای خودنمایی قرار گرفته است.

در دوره‌ای که ارزش جهانی طلا افزایش یافته است و در عین حال به علت تعطیلی‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا بسیاری از افراد کسب و کار خود را از دست داده‌اند و کارگران روزمزد درآمدی ندارند تا غذایی گرم بخورند، استفاده از ورق طلا برای سرو یک ساندویچ ۱۰۰ گرمی همبرگر اقدامی غیراخلاقی است.

رستوانی در کلمبیا با ایجاد منویی فوق لاکچری و خاص از ورق طلا برای پوشاندن سراسر یک همبرگر استفاده کرده که انتشار تصاویر آن بازتاب و واکنش گسترده‌ای میان مردم این کشور داشته است

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی کوچک بودن حجم ساندویچ در کنار مبلغ بسیار بالای آن، برخی به مشکل خوردن این فلز و حکم شرعی آن و برخی به وضع اقتصادی موجود اشاره کرده‌اند.

b7eI4QyodChW

HI8Jfx2fyivQ

5KyixFYeSFeA

BLpVvHog3EVp

vxFrJddW8veI