به گزارش پایگاه خبری نشان :

ساعت 12 ظهر شنبه 13 دی امسال ماموران پلیس تهران در جریان مرگ مشکوک مرد 66 ساله ای در یکی از بیمارستان های تهران قرار گرفتند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران با دستور بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق وارد عمل شوند.

ماموران در گام نخست به سراغ پسر مرد 66 ساله رفته و وی در حالیکه از عموی خودش شاکی بود و او را عامل مرگ پدرش معرفی می کرد به ماموران گفت: پدر و عمویم بخاطر خانه مورثی که ما در آن زندگی می کنیم اختلاف داشتند و عمویم اصرار داشت که ما از آنجا نقل مکان کنیم و آن خانه مورثی را بسازد.

مرگ پدر خانواده در درگیری با برادرش

وی افزود: اختلاف بر سر این خانه مورثی ادامه داشت تا اینکه روز 24 آبان امسال عمویم به در خانه مان آمد و با پدرم درگیر شد و در این درگیر عمویم با مشت و چهارپایه به سرو صورت و شکم پدرم ضرباتی زد و پدرم راهی بیمارستان شد و بخاطر همین موضوع از عمویم شکایت کردیم و همسایه نیز که شاهد ماجرا بودند پای این شکایت نامه را امضا کردند.

پسر جوان ادامه داد: پدرم 2 روز قبل از بیمارستان مرخص شد اما دوباره حالش بد شد و او را به بیمارستان منتقل کردیم اما پدرم به کام مرگ فرو رفت و از عمویم که پدرم را به باد کتک گرفته و باعث مرگ او شده شکایت داریم.

بنا بر این گزارش، بازپرس واحدی در این مرحله دستور داد تا جسد مرد 66 ساله به پزشکی قانونی منتقل تا علت مرگ وی مشخص شود و در ادامه عموی خانواده نیز برای تحقیق به دادسرا احضار شد