به گزارش پایگاه خبری نشان :

ویدئویی که یک کودک خردسال را در حال بلندکردن وزنه نشان می‌دهد به ویدئویی داغ در فضای مجازی تبدیل شده است. در این ویدئو این کودک که نامش «استرلینگ» و اهل یوتا آمریکا اعلام شده وزنه‌ای را که دو برابر وزنش است بالای سر می‌برد. این ویدئو در باشگاه خانگی پدر استرلینگ و زمانی که پدرش سرگرم تمرین بود تهیه شد.

در ویدئوی منتشر شده این کودک خردسال، ابتدا زانوهایش را خم کرده و سپس دستان خود را در دو طرف میله وزنه قرار داده و آن را بالای سر می‌برد. این کودک باهوش در این ویدئو دست کم دو بار این وزنه را به بالای سر خود می‌برد.

پس از آنکه زاچ، پدر استرلینگ ویدئوی مهارت وزنه برداری پسر خردسالش را در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، این ویدئو مورد توجه کاربران قرار گرفت. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۱۹ هزار بیننده داشته است.

انتشار این ویدئو در فضای مجازی با واکنش کاربران همراه بود و برخی او را خردسال ترین وزنه بردار جهان لقب دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این ویدئو و این قهرمان کوچک، لبخند را در آخرین روز‌های سال ۲۰۲۰ روی لب من آورد.» کاربر دیگر نوشت: «مشخص است کاملا مستعد این ورزش است و در صورت تمرین به یک قهرمان تبدیل خواهد شد.»

حجم ویدیو: 1.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30