به گزارش پایگاه خبری نشان :

یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس ؛ شاید کمتر کسی در دنیا پیدا شود که این نام را نشنیده باشد. تاکنون تصاویر مختلفی از آن‌ها در سراسر جهان توسط شهروندان عادی تهیه شده است، اما هیچ کس منشأ دقیق آن‌ها را نمی‌داند.

در حالی که برخی این اشیاء پرنده را فناوری پیشرفته برخی کشور‌های جهان قلمداد می‌کنند، برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند. این اشیاء پرنده هر چه که باشند، تاکنون کسی نتوانسته روی زمین نشانه‌ای از آن‌ها بیابد و شاید در آینده‌ای نزدیک سرانجام جهانیان منشأ این سفینه‌های درخشان در آسمان را دریابند.

اما به تازگی ادعای یوفوشناس مطرح در مورد پیداکردن یک یوفو در صحنه‌ای از جنگ جهانی دوم خبرساز شده است. بنای به ادعای «اسکات سی وارینگ»، او یک شی پرنده را در ویدئویی مربوط به جنگ جهانی دوم که در آن سربازان آمریکایی در حال برافراشته کردن پرچم آمریکا در یکی از جزایر ژاپن بودند پیدا کرده است. بنا به گفته وارینگ در این ویدئو در حالی که سربازان مشغول برافراشته کردن پرچم آمریکا هستند یک شی پرنده سیاه رنگ از بالای سر آن‌ها عبور می‌کند.

وارینگ با انتشار این فیلم در وبلاگ شخصی خود نوشت: «این ۱۰ تا ۳۰ ثانیه فیلم از یک فیلم تاریخی مربوط به جنگ جهانی دوم حذف شده است! چرا؟ چون یک نفر آن را دیده و خواسته تا آن را از تاریخ آمریکا حذف کند. با این حال او کارش را با دقت انجام نداده، چون با وجود انجام عمدی این کار، این یوفو برای کسانی که با دقت به فیلم نگاه کنند واضح است.»

وارینگ همچنین بر این باور است که این یافته او توانایی فرازمینی‌ها در سفر به زمان، مکان یا لحظه‌ای از تاریخ برای تماشای انسان‌ها و مطالعه روی آن‌ها را اثبات می‌کند.

باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 12.72M | مدت زمان ویدیو: 00:04:04