به گزارش پایگاه خبری نشان :

"سعید راستی" بیان داشت: در اواخر مهرماه تیراندازی توسط رانندو سرنشیان 2 دستگاه خودرو سواری در بزرگراه یادگار امام (ره) به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی اعلام که شناسایی و دستگیری عاملان این تیراندازی در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: چیکده پرونده نشان از این داشت، شلیک گلوله توسط رانندگان و 2 سرنشین خودرو ها، علاوه بر تخریب شیشه ها و لاستیک یک دستگاه خودرو پژو207 و یک دستگاه موتورسیکلت که در حال عبور و از این محور بوده راکب موتورسیکلت را از ناحیه پا مصدوم کرده است.

به گزارش رکنا، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به اینکه با حضور به موقع عوامل امدادی موتورسوار به نزدیکترین مرکز امدادی انتقال یافته بود، افزود: در بررسی های اولیه خودرو متهمان شناسایی و مشخص شد که هر 4 متهم سابقه دار بوده و در خرید و فروش مواد مخدر به صورت عمده فعالیت دارند.

راستی در ادامه با اشاره به اینکه در در همان تحقیقات اولیه 3 تن از عاملان این تیراندازی و درگیری مسلحانه شناسایی و دستگیر شدند، افزود: متهم اصلی پرونده که در این مدت مخفیگاه خود را چندین مرتبه تغییر داده بود، در نهایت روز گذشته در یکی از هتل های شمال شهر تهران شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه خودرو متهمان توقیف شد، افزود: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.