به گزارش پایگاه خبری نشان :

تصویر عجیبی که یک کاربر ردیت در حساب کاربری خود در این شبکه اجتماعی منتشر کرده به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. این کاربر تصویری از گوش سگ خانگی خود منتشر کرده و مدعی شباهت بسیار نزدیک آن با چهره دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا شده است.

این کاربر در توضیح این عکس نوشت: «شکل درون گوش سگ من که بسیار شبیه به چهره دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا است.»

انتشار این تصویر که پدیدار شدن چهره رئیس جمهور آمریکا در گوش این سگ را نشان می‌دهد موجب حیرت کاربران این شبکه اجتماعی شده است. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «آه، خدای من، چه ترسناک!

کاربر دیگری تلاش کرد تا دلیل این کشف غیرمعمول را توضیح دهد. او در کامنتی نوشت: «در واقع چندان تعجب آور نیست، زیرا تقریبا هر برآمدگی غضروف مانندی در قسمت داخلی درون گوش شبیه به ترامپ به نظر می‌رسد که برای هر انسانی وحشت آور است.»

کاربر دیگر در کامنتی طنز نوشت: «من فکر می‌کنم که ترامپ به جای یک تولد طبیعی، از گوش یک سگ بیرون خزیده است.»

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که چهره چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا در گوش سگ رویت می‌شود. در سال ۲۰۱۷، جید رابینسون ۲۵ ساله اهل تاینساید انگلیس در حال تهیه چند عکس از گوش سگ خود بود تا آن را برای دامپزشک ارسال کند. اما دوستش حین چک کردن عکس ها، تصویری از داخل گوش سگ جید را که شبیه به چهره ترامپ بود مشاهده کرد.

جید به BBC گفت: «من قسم می‌خورم بیش از ۲۰ بار به این عکس نگاه کردم، اما عکس دونالد ترامپ را در آن ندیدم، اما دوست چشم عقاب من به آن اشاره کرد.»

انتهای پیام/